Sakit

Assalamualaikum

Hmm I'm quite busy these day, with assignments and course project. Nak kena submit bukan main lagi cepatnya. InshaAllah , sempat dan boleh go lagi.

Sakit ? Yes sangat-sangat sakit. Bukan sakit apa pun. Sakit biasa manusia lalui , sakit hati. Sakit hati dengan manusia yang tak reti nak menghargai. Sakit hati dengan manusia yang asyik rasa dirinya perfect. Sakit hati dengan manusia yang tak reti nak minta maaf. Sakit hati dengan manusia yang asyik nak berdrama. Sakit hati dengan manusia yang suka putar belit cerita. Sakit hati dengan manusia yang suka judge orang sukahati. Sakit hati dengan manusia yang suka mengutuk orang. Sakit hati dengan manusia yang busybody life orang. Sakit hati dengan manusia yang jadi batu api. Sakit hati yang sangat-sangat.

Haa kau , semua pasal sakit hati dengan manusia. Ntah lah , lately ni tiba2 rasa sakit hati tu banyak , tapi alhamdulillah tak menganggu. Alhamdulillah still biasa je rasa macam tak ada any problem. I don't know why , tapi rasa macam dah penat je nak bercakap , dah penat je nak gila2 macam dulu. Well maybe dah sampai kott masanya. Banyak gila problem tapi alhamdulillah langsung tak serabutkan aku. Kadang sampai tak terfikir pun ada problem , kadang sampai tak tahu pun tengah ada problem. Nak buat cemana enn.

Ntah lah , tak tahu. Blank , ngantuk , tak cukup rest , makan pun lalu tak lalu. Ceh padahal malas nak gerak.

Comments