Marah

Assalamualaikum

Just nak bagitau yang
diri aku ni susah nak marah orang.
Aku boleh terima ape orang nak buat dengan aku .
Nak sakitkan aku yes , aku terima .
Nak tinggalkan aku yes , aku okay je .
Buat la apa2 yg menyakitkan hati aku .

Yes , sangat2 susah nak marah .
Paling tinggi pon geram pastu membebel.
And then hilang la rasa tu 
Terina kasih dkt someone yg aku pernah kenal lah .
Dia yang ajar aku sabar .
Tapi malang orang tu la aku benci .

Tapi biasa lah sabar .
Semua orang ada limit .
Bila aku marah aku memang tak ingat dunia.
Ye memang dengan air mata pon sekali nak marah .
Lepas tu aku sendiri yang bersalah kalau marah orang .

Untuk jaga hati sendiri ,
Untuk tak nak rasa bersalah ,
Aku banyak bersabar .
Aku elak dari rasa marah .
Bagus jugak lah .

Hurm tahan je qie .
Everything gonna be okay .
Tak semua orang akan stay forever .
Bye .

Comments