Result

Assalamualaikum .

Haa yes result dah keluar .
Ya Allah drop bukan main lagi result aku .
Ni lah padah main2 time jawab .
Dah tau cara nak buat pon malas nak buat betul2 .

Tahniah dekat Fatin ��
Always top 5 duhhh .
Ashirah and Aliah pon always top 10 .
Yes together we fight .

Lol Aliah naik tinggi dri aku .
Ashirah same wiff me .
3.** huhuhuhuhu nak lawan Fatin .
In sha Allah aku boleh lawan .

Sekarang ni just malas je nak study .
Bila drop hahaha nyesal tak sudah .
Okay for this sem , gonna do my best .
Lawan Ashirah ngn Aliah .
Huhuhu

Well balik dalam keadaan panas .
Demam bukan main lagi .
Bila sampai rumah ��
Panas badan dah hilang .

Suka tau buat aku macam ni .
Aku nak demam dye bagi sekejap je .
Bagi ler lama dikit demam tu .
Boleh lilek2 kat rumah huhuhu .

So demam2 pon beli coconut shake .
Hahaha tambah lagi ler demam nye .
Tapi tak lama ni , esok baik dah ler ni .

Okay bye .

Comments